mandag, oktober 12, 2009

Believe or not..

Nettingstrømper har blitt utrolig inn. Før så var det kjennetegnet på tøser og horer, men nå så kan alle gå i de, uten å få mistenkelige blikk. Det handler om å C og ble Z. og med nettingstrømper blir man defintivt Z. Og jeg fryder meg over det! Jeg synes nettingstrømper er utrolig kult, og får fram en tekstur i beina som er uvurderlig. Så hurra for at folk har sluttet å være teite og dømmende, det må feires med kake!! 

eller ikke.. kake gjør meg feit.. og jeg vil ikke bli feit. Jeg har bestemt meg for at fra og med i dag skal jeg ta 50 situps, 10 sidesitups, armhevninger, planken og stolen hjemme på eget insiativ. og jeg bør se resultater av det.. hvis ikke.. grr.

Her er et eksempel på outfit med nettingstrømper! synes det ble utrolig kult!
ps: tok ikke med hode da :P siden hadde ikke på no sminke. krise

















Genser - River Island
Sort topp - Gina Tricot
Nettingstrømper - H&M
Sko - Grensen sko

blogg out
-marte

3 kommentarer:

  1. ååå leth, jeg skal kjøpe nettingstrømper!
    takk for tipset.
    digger dere <3

    mettteshjørne.blogg.no
    Mette:)

    SvarSlett
  2. kleint å poste outfits

    SvarSlett
  3. c og bli z er viktig :D like

    SvarSlett