søndag, oktober 11, 2009

einarkleinar

Herreguuuud, jeg er såå klein i dag! det ble litt for mye ***<3 <3Cava<3 <3*** på meg i går altså! hihi! jeg la meg ikke før kjempe sent, og har sovet aaltfor lenge utpå dagen. uff, jeg hater dagen derpå, der hvor hele dagen går av til nada niks. det er så kjipt liksom. jeg skulle jo egentlig vært ute i frisk luft, og handlet klær. Da tenker du kanskje?: Men hæ!? butikkene er jo stengt på søndager!? Og da sier jeg: ja det er de, men på søndager så finnes det markeder og loppemarkeder der hvor du kan finne masse nye fashionista klær. 

Et marked jeg må anbefale er Birkelunden søndagsmarked. Der kan hvem som helst, hvis du betaler en sum for det så klart, stille seg opp og selle sine egne vintage klær. Jeg har funnet mange mange funn der, som jeg er uhyre fornøyd med. Så det er å anbefale!! Og loppemarkeder arrangeres jo både lørdager og søndager hver helg på forskjellige skoler. Men for all del, hold deg unna møkkete, illeluktede og utslitte klær! Det er ikke sjarmerende og komme med en utvasket genser. 

Det handler om å kunne være kritisk til klærne, men også å være åpen for nye ting. Klær er ofte mye finere på enn når de bare ligger sammenrullet i en klumpf. 

Jeg måtte bare poste dette bildet, siden jeg har så syyykt lyst på de hattelampene! er de ikke kule!?















Men men, jeg skal fortsette denne kleine dagen med å lage meg litt indrefilet og bernaissaus. Yey nå gleder jeg meg, kjente at jeg fikk vann i munnen.

- Marteh så klart

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar