onsdag, oktober 14, 2009

i love you

Kjære alle lesere:

Jeg er så glad i dere og for at dere leser bloggen vår <3 <3 :D Det gjør meg så utrolig glad, og dagene blir mye lettere og lysere for meg! jeg er nå, etter å ha vært en blogger i snart en uke, helt sikker på at det er dette jeg vil holde på med resten av livet. åh det er så fantastisk og liksom ha en plan? er dere ikke enig? Jo dere er vel det, siden dere leser bloggen min.

men nå over til noe helt annet! jeg skal nå kåre ukas BFF (best-friend-forever).
Tittelen går til en person som gjør hverdagen enkel og har alltid et smil om munnen. Personen må også selvfølgelig ha humor og selvironi! Jeg kårer en ny BFF hver uke (: det blir spennende og se hvem som går av med seieren.


okei er dere klare?
drrrdrrrdrrrrdrrrdrrrdrr (trommevirvel)


UKAS BFF ER CAMILLA BØRSAND
Jeg har gitt tittelen til Camilla, fordi hun alltid har en smil om munnen, og fordi hun har vært veldig støttende når det kommer til denne bloggen! Og hun har en veldig god karisma!!

camilla, i love you! håper du er glad for at du ble ukas BFF. jeg er hvertfall glad!

elsker alle dere der ute! smask <3

- marte

5 kommentarer:

  1. å camilla er heldig da

    SvarSlett
  2. serr? Jeg mette har fulgt bloggen hver dag. ingen pris til meg nei

    metteshjørne.blogspot.com

    SvarSlett
  3. ååå.. jeg er serr sykt sjaluu på meg sjææl.. love youu girlzzz forevvvvvah :D your BFF børssah :D <3

    SvarSlett
  4. I want to be your bff too!!

    SvarSlett