mandag, oktober 05, 2009

KONKURRANSE

Etter å ha surfet litt rundt på forskjellige blogger, så har vi fått inntrykk av at folk liker konkurranser, derfor tenkte vi at vi kunne ha en liten konkurranse her nå, som går over noen dager.. Det du kan vinne er disse driiitfine Ed Hardy skoene. Jeg (Marte) kjøpte for liten størrelse så de passer desverre ikke meg. syyykt kjipt. 
men men.. Hva er vel bedre enn å gi de bort å glede andre? :D


















FOR Å VINNE:
Det blir helt tilfeldig trekning, men dere skal gjette:
hvor i huset vi tilbrenger mest tid.


Den jeg trekker må selvfølgelig gjette riktig da. Gjett i vei!

13 kommentarer:

  1. jeg tipper dusjen !

    SvarSlett
  2. ehm.. kanskje kjøkkenet? er dere glade i å lage mat?

    SvarSlett
  3. definitivt badet!! alle jenter elsker bad!

    SvarSlett
  4. omg.. haha. sykt teit.. jeg tror garasjen

    SvarSlett
  5. Ååååå sykt fine sko!! de har jeg virkelig lyst til å vinne :D hmmm.. jeg tror kanskje på soverommet?

    Hilsen Ida Fyrsting

    SvarSlett
  6. stue

    http://madeleinesandhaland.blogg.no

    SvarSlett
  7. på do, garantert! btw, syk kule sko:D hilsen ellisiv! love u girls <3

    SvarSlett
  8. Veldig lyst til å vinne dem!!
    Kanskje på data rommet :-)

    SvarSlett
  9. Jeg tipper på taket.

    Hilsen

    SvarSlett
  10. OMGG!! dette er det syyktest jeg har sett as.. har siklet på de skoen såååååå lenge azz.. er såååå forelsket i dem..
    æææ la meg tenke.. hvor kandere befinne dere mon troo?? hmmmm.... vanskelig å si et rom liksom fordi det blir urettferig mot de andre rommene.. men altså foran speilet et sted hvertfal..
    xoxo Børssahhhh <3<3<3 løøøøv you <3<3<3

    SvarSlett
  11. uhmmm jeg tror liksom rikkey henger mest på rommet sitt, fordi det er bare supah kos der :)
    Marte henger mest i stua fordi hun er så sosial med familia si.

    Takk for skoene.
    løv Mar1

    SvarSlett