mandag, oktober 05, 2009

å herregud hva er vel bedre enn..













..å stå opp klokken 06.30 for å gå på skole..

seriøst, det er så kjipt. for de første får jeg stoore poser under øynene, og ikke rekker jeg (eller er våken nok) til å finne det perfekte antrekk. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. For jeg er en person som har lyst til å føle meg bra med meg selv, og det gjør jeg rett og slett ikke hvis jeg går i et halveis planlagt antrekk.. Jeg har lyst på sommerferie, turer til aya napa og drinker med parasollpynt på !

Har dere noen tips til hvordan jeg kan stå opp tidlig, men samtidig ha på meg det perfekte antrekk?

2 kommentarer:

  1. Planlegg og prøv outfitt kvelden før!

    Eventuelt lag tre alternativer, så du kan velge det som passer ditt humør best. Som vi alle vet er ikke hver dag en solskinnsdag, og da kan man heller ikke stråle.

    SvarSlett
  2. Å herregud Dina, det var et sykt bra tips! tusen tusen takk.

    jeg lagde likesågreit outfit for hele uka jeg, kan jo hende jeg gjør noen endringer underveis, men det er greit å ha det klart liksom. nå er jeg sikker på at alt kommer til å bli mye enklere.

    1000takk

    SvarSlett