lørdag, oktober 10, 2009

Hear-me-out

Hear me out! Du vet når du bare digger livet? Livet er som omstrømninger rundt deg og du tenker: Ja, dette er meg! Der er jeg nå < : - ) Dette er vår official startingday til bloggen. Det er lov å si gratulerer. Vi har fundret mye, har vi tid, vil vi dette, hva er målene våre. Og her står vi støkk i en verden vi elsker. Bloggverdenen. Vi fant ut at det mest verdifulle vi trenger hjelp med nå er kommentarer til forbedringer, hva er bra/hva er dårlig. Der kommer dere inn bildet. Dette kanke bli annet en bra. Hele bloggverdenen er et team. Team bloggverdenen!

Igår arangerte vi et lite bloggvors hos meg. Med vin, MASI, og outfits-takeout. Gøygøygøy.
Ellers er vi bedt i vår kjæres Katias 18 årsdag. Woho. Cavacava og hæler til til himmern. Dresscode er utkledning, og for meg står det mellom dådyr og ugress. Hehe. Hva synes dere? Dere bestemmer, jeg velger det dere synes er best.

                                                                           Ugress

Dådyr:


What do you think?
- Rikzy

4 kommentarer:

  1. Heiei Fin blog. Jeg blogger selv, og det vanskeligste er å oppdatere og blogge flere ganger daglig. Lykke til!
    Min stemme går til dådyr!

    SvarSlett
  2. Min stemme går også til dådyr, og jeg stemmer fra hjertet.

    Ellers tusen takk for linken. Vi bloggere må holde sammen. Kos dere på party!

    SvarSlett
  3. åå herregud! du er bare såå kreativ. skulle ønske jeg var som deg. jeg vet aldri hva jeg skal være på sånne utkledings fester.

    uansett. jeg digger bloggen. jeg digger dere. stå på!

    Hilsen Christine

    SvarSlett