lørdag, oktober 10, 2009

jeg elsker fashion

Jeg kan ikke få sagt det nok. Jeg bare elsker mote. Mote er som mat for meg, bare at det aldri gjør meg mett. Tenk om mote ikke fantes. Jeg setter så stor  pris på at jeg får lov til å gå i de klærne som gjør meg glad og tilfreds.

uanz. jeg har vært på shopping i dag, og handlet noen nye klær til min flotte klessamling. Også skal jeg også poste et outfit, og tipse dere om et DIY kjede, som jeg selvfølgelig har laget selv.

Enjoy!





Jakke fra Lindex 399,-





















Strikket genser i pudderrosa fra Gina Tricot 149,-

















BH fra H&M nedsatt til 50,-

Og nå til DIY(do it yourself) kjede:

Jeg har alltid vært fan av spesielle og unike kjeder. Jeg jobber i BR-leker på Oslo City, og der har de noen super søte små dyr som jeg har gått å sikla på leeenge. Så her om dagen så sa jeg til meg selv: OK, det er greit, jeg kjøper et dyr. Så det ente opp med en supersøt liten snøtiger!

Og det jeg gjorde da var å borre hull i det ene øret. (Det er selvfølgelig valgfritt hvor man borrer hull)
Også tok og kjøpte en lenke, den kan enten være lang, eller den kan være kort. Også trer du den rett og slett gjennom hullet du nettop har borret.

Og da blir resultat slik:
















Superkult eller hva?

Jeg skal også på Katias 18års bursdag i kveld, og jeg skal ha på meg denne: (haha, den er så catish)





















Lov yah klemz marty

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar